kde sehnat Linux set 6CD

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Červenec 19 15:06:04 CEST 1999

Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> wrote:
> V puvodnim mailu jsem to nemyslel tak, ze po objednani cekam 6
> tydnu. V puvodnim mailu jsem tim myslel to, ze az po 6 tydnech
> po vydani se dostal titul do nabidky. Konkretne se jednalo o
> RedHat 5.1 PowerTools.

Jo taaaak. A slovnim spojenim "do nabidky" jste myslel inzerci
produktu na WWW? Pokud ano, tak asi nejlepsi je nebat se zeptat,
protoze na WWW hned vsechno neni a ani nemuze byt. Urcite ale souhlasim
s tim, ze kdyz nekdo neco muze dodavat a neinzeruje to, tak chyba
rozhodne neni na strane zakaznika. Jenze situace skutecne neni
jednoducha - nabidka dodavatele je dost siroka a inzerovat vsechny
produkty stejne nema cenu, protoze vsichni asi tusime, jak rozsirene
je v nasi republice nakupovani software (no, uplne katastrofalni to
ale zase neni :-).

A jejda - omlouvam za velky offtopic. S timto threadem uz tedy koncim.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science