Linux & Exchange....

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Pondělí Červenec 19 11:02:47 CEST 1999

Zdravim.

> takze este raz, 1 verejna IP A, domeny ABC1, ABC2, ABC3, ABC4 s MX A. Na
> vnutornej sieti s maskaradou 4 NT Exchange servre (?!! :). No malo by to
> fungovat asi tak, ze ked pride posta na router (linux), podla domeny by sa
> to malo preposlat take ake je k spracovaniu na jeden zo styroch Exchangov...
> Da sa to so sendmailom vobec?

Pokud netrvate na pouziti sendmailu, kde skutecne jsou me informace velmi chabe, pak s zmailerem toho lze dosahnout velice snadno. Staci v routing table (soubor routes) definovat:
@prvni.domena: smtp!prvni.exchange
@druha.domena: smtp!druha.exchange
@treti.domena: smtp!treti.exchange

a tak podobne. Da se toho za pouziti zmaileru docilit samozrejme daleko vice. Sveho casu jsem nejake zakladni informace o tomto velice kvalitnim MTA publikoval na JUNyKS serveru (www.junyks.cz), kde se vam je urcite podari nalezt. Bylo zde zakladni nastaveni, kde jej stahnout atp.

S pozdravem
                  Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru
http://www.junyks.cz
e-mail: robi na junyks.cz
ICQ: 4742118