Problem s X11Amp

Petr Adámek bilysklep na iol.cz
Pondělí Červenec 19 19:49:47 CEST 1999

>Mam problem s X11 Amp. Po spusteni sa vsetko chova normalne, ale po vybere
>suboru na prehratie (jedno ci cez Open File alebo Playlist) jednoducho
>program spadne. Co moze byt chyba? Pouzivam X11Amp z RH 6.0 CZ
(Linuxdepot).

Mam stejny RH, stejny X11Amp a stejny problem. Podarilo se mi objevit
postup, ktery obcas funguje.
Spustim X11Amp a stisknu PLAY (Nesmi byt otevreny playlist!!!). Objevi se
okno pro vyber souboru, najdu nejakou mp3 na ktere to nepada a po uspesne
spusteni X11Amp zavru. Pri novem spusteni by si mel zapamatovat puvodni
playlist, do nehoz uz jdou (s mnohem mensi frekvenci padu) pridavat dalsi
skladby.

Brutalni postup, ale do ziskani aktualizovane verze XMMS to muze pomoci.
---
Petr Adamek, student FEI VUT in BRNO, Czech Republic
email: petr.adamek na iol.cz
www: http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xadame06