sitovky na 10/100

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Červenec 20 07:44:09 CEST 1999

Jak dlouho ji mate, v novych provedenich byl Tulip nahrazen, jejich
internim cipem, jmenuje se ted DFE-530TX a ma jen RJ45.
Drivery jsem pro ni jeste nevidel.
Ta stara 530 byla opravdu dobra (skoda).
Jinak jeste delaji DE-528CT ale mam dojem ze obsahuje Realtec RTL8029.
Nemam ji ted u sebe, tak se nemuzu podivat.
Dan