sitovky na 10/100

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červenec 20 07:58:26 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Daniel Prynych wrote:

> Jak dlouho ji mate, v novych provedenich byl Tulip nahrazen, jejich

Pokud chcete primo DEC Tulip chipset (21143) tak Autocont mi dodava
karty COMPEX ktere ho obsahuji (ale nemaji je v ceniku) a Abacus ted
dodava karty LANTECH ktere ten DEC chipset snad maji taky. Cena je
podobna - okolo 1100 - levnejsi nez 3COM ale drazsi nez Realtec ktery
se pohybuje zhruba v polovine ....