sitovky na 10/100

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Úterý Červenec 20 08:13:56 CEST 1999

> Jak dlouho ji mate, v novych provedenich byl Tulip nahrazen, jejich
> internim cipem, jmenuje se ted DFE-530TX a ma jen RJ45.
> Drivery jsem pro ni jeste nevidel.
> Ta stara 530 byla opravdu dobra (skoda).
no, tak tenhle kousek uz neco malo pamatuje ;-)   ...nova je tu taky
-ale instaloval jsem ji jen do wiru (sorry, ale je to nutnost) -tak jsem
ani zmenu nepostrehl ;-))

> Jinak jeste delaji DE-528CT ale mam dojem ze obsahuje Realtec RTL8029.
..jsou veci ktere si dokazu odpustit -konktretne karty s temito (Realtec) cipy
me celkove moc nepresvedcily, -ale mozna je to jen nekolika spatnymi zkusenostmi

JaCi

 Jaroslav "Ciba" Cibulka  -JaCi
 vedouci oddeleni informatiky,   Kovopetrol, a.s. Plzen
 mailto:cibulka na kovopetrol.cz    tel.: 019/7223472  0602/348191