sitovky na 10/100

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Červenec 20 11:17:59 CEST 1999

> cena je dost
>
> To by me zajimalo proc.

Tady mohu vychazet jen ze zkusenosti ostatnich kolegu. Mam informace
(vetsinou od systemaku a ne od marketingovych reditelu :), ze
Lotus je mene flexibilni, "kompatibilni" pri spolupraci s MS klienty,
a v otazce planovani a zdileni slozek a zdroju je Exchange vykonnejsi.
Znovu podotykam, ze osobni zkusenosti nemam a proto mohu jen tezko
neco namitat proti Lotusu.

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.