konfigurace Samby

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 11:34:49 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, [iso-8859-2] Ladislav Šolc wrote:

> Mozna jde jen o neznalost. Kazda NT stanice ma tzv SID ( sec. identifier),
> ktere
> ji jednoznacne identifikuje. Toto mam i domeny ( resp. DC ). POkud se
> SID zmeni, je nutne pocitac z domeny vyjmout a po te znovu pridat. z duvodu
> bezpecnosti apod.
> Ale tohle by se hodilo spis do jine konference, ne  ?

na ten konfilkt se SID jsem prisel, prece jen ty papiry od MS nemam tak
uplne zbytecne (nekdy) kdyz jsme u toho :). Jenze zkuste se Sambou
pouzivat nejake nastroje z NT, moc jich nefunguje. Zkuste nejak vysvetlit
proc z NT se da prihlasit naprosto perfektne vcetne profilu atd.atd.
a z Win95 vubec prestoze dokumentace se vyjadruje spise obracene?
:)

> Presneji reknou : ano, beru 192.168.0.5 a reknou to broadcastem. Vsem
> ostatnim DHCP
> serverum.
> A dotazovany DHCP server to jeste potvrdi, taky broadcastem aby to vedeli i
> ostatni.
> Cele to trva asi 500ms.
> Duvodu je rada. ( zejmena konflikt/duplicita IP ).

Duvod neni IMHO zadny. IP adresu, kterou si Win95 z DHCP na
Linuxu berou nenabizi k dispozici zadny DHCP server (a nikdy nenabizel).
Na druhe strane nekdy v davne minulosti tuto IP adresu mely zapsanou jako
statickou IP primo ve sve konfiguraci. K tomu vsemu byl vyzkousen i trik
dynamickeho prirazeni staticke adresy (provazani s MAC) a vysledek stejny.
Vitam jakekoliv teorie jak tomu pomoci vice z Linuxu i jak
vyrazit z Windows proc to delaji.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_