IDEA: Mozny zpusob, jak 'desifrovat' vetsinu M$ formatu (?)(LONG)

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Úterý Červenec 20 11:24:03 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:
> Mam ale pocit, ze pri prevodu neco->HTML tech prisernosti tolik nevznika.
> Vyse naznacene vznikaji snad jen pokud to clovek pise "primo v HTML"
> a "moc" po sobe edituje text :-).

Nekolikrat jsem ten prevod zkousel. Pokazde jsme to ale nakonec radsi
napsali komplet znovu v HTML.

> Ale cist by to melo jit treba i v Lynxu (nebo Netscape pod Linuxem).
> Proc je to necitelne?

M$ m takovy nehezky zvyk. On pouziva normu (treba HTML), ale vklada
si tam svoje vylepseni zobrazitelne jen IE apd. Klasicky problem
Office2000 - dokumenty to uklada v XML, bohuzel trochu jinem,
nez jak si to predstavuje XML forum (M$ veci to ovsem zobrazi dobre).

On uz je problem v tom, ze M$ kolikrat neni schopen cist formaty
sam po sobe (bezne reseny problem, ze dokument vyrobeny na
jednom pocitaci ve Wordu97 na pocitaci druhem ve Wordu97 nejde
vubec otevrit). Pak chtejte treba po StarOffice, aby to byl
schopen korektne nazrat take. To pavuzuju za vyloucene.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)