IDEA: Mozny zpusob, jak 'desifrovat' vetsinu M$ formatu (?)(LONG)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 11:40:18 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Michal Dobes wrote:
> Nekolikrat jsem ten prevod zkousel. Pokazde jsme to ale nakonec radsi
> napsali komplet znovu v HTML.
Ano souhlasim, pro psani HTML se to nehodi, ale pro to abych si to
jen precetl to prece muze vyhovovat?

> M$ m takovy nehezky zvyk. On pouziva normu (treba HTML), ale vklada
> si tam svoje vylepseni zobrazitelne jen IE apd. Klasicky problem
> Office2000 - dokumenty to uklada v XML, bohuzel trochu jinem,
> nez jak si to predstavuje XML forum (M$ veci to ovsem zobrazi dobre).

S Office2000 je vic problemu, nektere veci jsou zobrazovany pres
Active X komponenty. Nemusi to byt v nutne v kazdem "HTML" dokumentu, ale
takovy export pak je opravdu k nicemu na jine platforme (napr. Linuxu).
Podobne je to s dokumentaci, kterou MS taky obcas prezentuje ze je v HTML
a pritom bez MSIE je necitelna.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_