Pouzivani CVS

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Červenec 20 11:18:59 CEST 1999

On 19 Jul 1999 14:40:35 +0200, honsa na sunstel.asu.cas.cz (Jaroslav
Honsa) wrote:

>Tohle znam, ale je to o malo vic nez manpage. Umim si to precist i v
>originale, ale neni to howto, vyzaduje to moc badani z me strany, abych
>zjistil, jak je to mysleno, na co nemam zapomenout, co nesmim udelat ....
>Ja na to casem prijdu, ale chtel jsem si usetrit praci ;-)
No před samotnou prací je třeba vytvořit repository pomocí příkazu
"cvs init". Ono to tam není až tak jasně napsáno a dalo mi to chvíli
hledání než jsem na to přišel.

a pak už jen cvs import, cvs checkout, cvs commit ;)
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1