sitovky na 10/100

Úterý Červenec 20 12:10:43 CEST 1999

Ladislav Šolc wrote:
> [...]

No, v Netscape je nejaky Calendar a ten by mel umet neco podobneho. Ted
je i pro Linux (i v RPM).

Nikdy jsem to nepouzival, ponevadz pracuju ve skole, kde sice mame > 100
PC, ale kdyz si neco domlouvam, tak na to planovaci SW nepotrebuju. V
nekterych firmach, jak se mi zda, to pouzivaji. Jak dalece je to
prinosne, to nevim. Ale urcite si s sebou ven z budovy neberou PC nebo
notebook & mobil, aby se pripojovali k podnikove siti. Takze mi to
zasejc prijde jen jako hracka pro byrokraty ;-), kteri sedi na zadku v
kanclu a nikam nechodi a kdyz padla, tak padla a dal se nepracuje.

V kazdem pripade to je byznys. Stoji to $$$ a kazdy prdly manazer to
honem nakupuje, aby byl 'in', i kdyz sotva hybe s mysi.

> Tady mohu vychazet jen ze zkusenosti ostatnich kolegu. Mam informace
> (vetsinou od systemaku a ne od marketingovych reditelu :), ze
> Lotus je mene flexibilni, "kompatibilni" pri spolupraci s MS klienty,

Me bylo ve firme (kde maji Lotus) receno, ze je to konfigurovatelne a
programovatelne az hamba. Jenze to nekdo musi 'rozjet', ze ano...

> a v otazce planovani a zdileni slozek a zdroju je Exchange vykonnejsi.
> Znovu podotykam, ze osobni zkusenosti nemam a proto mohu jen tezko
> neco namitat proti Lotusu.

Docela zajimave tema pro vyzkouseni a clanek do Linuxovych novin, ne?

--
                        Milan Kerslager