sitovky na 10/100

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 13:53:35 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Milan Kerslager wrote:

> [...]

O flexibilite mi to prijde spise obracene, ale je to otazko spis kdo co
chce. Absolutni flexibilita neni domenou ani jednoho z produktu :)
Kompatibilita s MS - to asi bude pravda. Zlate pravidlo pravi, ze s MS je
kompatibilni prevazne jen MS a to jen v nekterych situacich.
Otazka pro vyhledavat kompatibitu prave s MS. Osobne mam pocit, ze
je to cesta do pekla. Ne proto, ze bych nemel rad MS, jeho produkty nebo
OS,ale je to takove balancovani nad propasti - clovek nesmu udelat
krok vedle a rozdil je v tom jak siroka ta lavka pres tu propast je.

> Me bylo ve firme (kde maji Lotus) receno, ze je to konfigurovatelne a
> programovatelne az hamba. Jenze to nekdo musi 'rozjet', ze ano...

Presne, tohle je cely problem Lotusu, ale konfigurace treba Exchange
jako serveru taky neni zadna prochazka ruzovym sadem.

> Docela zajimave tema pro vyzkouseni a clanek do Linuxovych novin, ne?

Urcite ano, ale asi neni moc lidi, kteri znaji oboje :-)
Obe veci jsou dost komplexni, tezko se to da vubec nejak porovnavat, ale
subjektibne mi Lotus Notes prijde o necem jinem nez Exchange. Tam
mam pocit, ze nekdy vic MS chtel nez udelal. Koneckoncu pamatuji si
jak prezentoval Windows for Workgroups jako konkurenci Lotus Notes.
Ted je situace o neco jina, ale mam obavu, ze to porad neni o tomtez.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_