LinuxCertifiedProffesional (RE: sitovky na 10/100)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 13:14:35 CEST 1999

> Tohle spis smerujte na muj e-mail, ale kdyz jsme u toho, tak
> ty papiry jsem si delal proto, ze jsem se pri tom dozvedel spousty
> veci, ktery se clovek tezko nauci jen v praxi. Proto abych se naucil

Tak to mame stejnou motivaci, ja bych se k nekterym vecem bez toho asi
nedokopal :)

> ma alespon nejakou vahu. A kdyz ne pro Vas, tak pro me ma.

Pro me nema, ale  je do zajimava donucovaci/overovaci metoda. Je hodne
veci, ktere clovek nepotrebuje a tak se o ne nezajima. Jako treba malokdo
narazi na AppleTalk, SNA nebo problemy s AOL (to jsem tusim nekede
v otazkach videl) :)

> Zijeme proste v kapitalismu a rikat o sobe ze neco
> znam to muze kazdy, ale mit doklad je smerodatne.

Tak to si zase nemyslim. IMHO treba zkouska MS je vec jedna a
praxe vec jina.

> Pro presnost: titul MCP z vas profika neudela, alespon vsak znate
> problematiku hloubeji.

ano

> Pro presnost: Kdyby existovaly zkousky LinuxCertifiedProffesional, tak bych
> je chtel zkladat taky. Proc si neco nedokazat ?

Presne, tohle by me docela zajimalo. Problem je, ze to neni
jen otazka udelat ty otazky, ale i ucebnice, kurzy...

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_