LinuxCertifiedProffesional

Ondrej Suchy ondrej.suchy na eurexa.cz
Úterý Červenec 20 13:20:41 CEST 1999

> Presne, tohle by me docela zajimalo. Problem je, ze to neni
> jen otazka udelat ty otazky, ale i ucebnice, kurzy...

redhat neco takoveho poskytuje. udajne to neni takova legrace jako MCP,
videl jsem pozadavky, clovek fakt musi docela dost veci umet uz pred
kurzem.
ale je to asi jen v usa a bude to za pekny prachy...

(mimochodem: tak me napada, ze kdyby se nase firmy rozhodly nas tam
poslat, tak by se mohlo vic lidi dohodnout a jet spolu, mohla by bejt
sranda)

ondrej

--
Ondrej Suchy <ondrej.suchy na parlament.cz>
zatraceni abstinenti