IDEA: Mozny zpusob, jak 'desifrovat' vetsinu M$ formatu (?) (LONGer)

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Úterý Červenec 20 13:31:06 CEST 1999

On Tue, Jul 20, 1999 at 11:04:12AM +0200, Petr Snajdr wrote:
> Mam ale pocit, ze pri prevodu neco->HTML tech prisernosti tolik nevznika.
> Vyse naznacene vznikaji snad jen pokud to clovek pise "primo v HTML"
> a "moc" po sobe edituje text :-).
Zrovna zapasim s prevodem *.doc do html u vetsi dokumentace ( radove 1000e
stranek ) Ten prevadec ve Wordu opravdu zmrsi VSECHNO ( neni snad jedina vec co
udela dobre ). Napr.:
- cislovane seznamy  :) pomrsi dokonale ( napsal jsem makro, ktere je formatuje
  jako text, vcetne cislovani (prefixu))
- nadpisy ( styl nadpis na ktere je aplikovano VELKA PISMENA ) pismena s
  diakritikou neprevede jako velka ale "zmensi" je.
- obcas se pokousi o tzv. "hype design" zniceho nic zvetsi font 3x(1 slovo)
  nebo uplne zcestne nastavi bold. potom to vypada neco jako text ve WIRED heh.
 atd atd ...

ja to delam tak u dokumentu kde je par odstavcu a zadne obrazky doc -> htm ->
lynx -dump (ten taky prasi takze lze napr. v netscape ) -> txt(a ted rucne) ->
html

jinak jsem slysel ze NT ma neco jako X-SERVER na coz se muzete napojit
udelat si to tam v excelu nebo wordu. rikal mi to kolega muzu se ho kdyztak
zeptat.

pokud ma nekdo zajem a chtel by se podilet na nejakem makru co pomuze upravit
dokumenty jsem mu k dispozici. Ovsem ve wordu se daji delat takove prasarny
ze jedina cesta jak ziskat "puvodni" vzhled je pouzit pocitac na kterem se
to delalo a vytisknout napr. do pdf. (napr. nekteri lide kdyz maji
napsat index hned pouzivaji rovnice coz se potom prevede jako obrazek atd.)

mao

ps: microsoft hotline je SUPER