IDEA: Mozny zpusob, jak 'desifrovat' vetsinu M$ formatu (?) (LONGer)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 13:37:38 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999 mao na me38.nri.cz wrote:
> - cislovane seznamy  :) pomrsi dokonale ( napsal jsem makro, ktere je formatuje
>   jako text, vcetne cislovani (prefixu))

Premyslel jsem nad tim, ze bych zkusil pro Word napsat makro, ktere by
to ukadalo v necem smyslupnem a ciste, ale zase tak moc jsem to
nepotreboval, prece jen z nekolika duvodu pouzivam i Windows jako
takove a tak se na to podivam radeji v nich. Ani jsem v tomhle
smeru nepremyslel nejak dal.

> jinak jsem slysel ze NT ma neco jako X-SERVER na coz se muzete napojit
> udelat si to tam v excelu nebo wordu. rikal mi to kolega muzu se ho kdyztak
> zeptat.

Pres VNC se na NT lze dostat, MS pak prodava Terminal Server, mam pocit,
ze klient se da dokoupit i pro Linux a konecne pak je tu taky moznost
s VMWARE :)

> ps: microsoft hotline je SUPER

Zkuste se vzit do jejich role :-D

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_