LinuxCertifiedProffesional

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 13:32:37 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Ondrej Suchy wrote:

> redhat neco takoveho poskytuje. udajne to neni takova legrace jako MCP,
> videl jsem pozadavky, clovek fakt musi docela dost veci umet uz pred
> kurzem.
> ale je to asi jen v usa a bude to za pekny prachy...

Ona to neni az takova sranda ani s MS :-)

> (mimochodem: tak me napada, ze kdyby se nase firmy rozhodly nas tam
> poslat, tak by se mohlo vic lidi dohodnout a jet spolu, mohla by bejt
> sranda)

Idealni by mozna bylo, kdyby to zajistovala nejaka firma v CR
podobne jako to resi MS (testy jsou samozrejme v anglictine
i u nas a jediny rozdil je, ze oproti anglicky mluvicim zemim je na to
o neco malo vic casu, ale nerekl bych, ze je ho treba). Je to
provazano s dostupnosti ucebnich materialu (==dalsi vydelek pro
onu firmu) a kurzu (+dalsi pripadne penize v pripade zajmu).
	Zajistovat to po technicke strance znamena tedy
komunikovat s nejakym partnerem (rekneme pracovne RedHat), ktery
to uz ma "vymyslene", mit ucebnu pocitacu (svoji, pujcenou,..)
a garantovat to, ze to bude zkouska  a ne hra na ni :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_