sitovky na 10/100

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 15:59:08 CEST 1999

On 20 Jul 1999, Matus fantomas Uhlar wrote:

> -> Pokud mi tohle nabidne nejaky dobry Linuxovy postak, tak fajn.
> -> Mate nejaky navrh ? Mimo Lotusu, MS Exchagi se nevyrovna a cena je dost
> -> vysoka.
>
> mutt. vykonny, prehladny, nenarocny, vynikajuco konfigurovatelny a v
> spolupraci s dalsim sw (procmail, perl, cojaviem) uzasne rozsiritelny

Otazkou je jestli je to tim co hledaji/povazuji zavyhovujici uzivatele
pouzivajici treba Outlook.
me by se moc zmlouvalo neco co bezi v textovem i grafickem rezimu
(v grafickem != tak jak emacs), neumi to krome ISO Latin 2 a MIME
treba ani nic jineho, da se v tom psat cesky x(viz . ISO latin 2)
a nemuselo (ale mohlo!) se v tom prochazet pres takove veci jako
ctrl+p, Meta-bflm apod. :)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_