konfigurace Samby

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Červenec 20 11:12:59 CEST 1999

Souhlasim, Microsoft k DC nezverejnil asi moc dokumentace.
> Nechci tvrdit,
> ze nic, ale mem obavu ...
V tom mate pravdu, tady jsou vratka zavrena. Nebo maji jen malou skviru :)

> No, zase uplne primocare bych to nevidel. Pokud vytvorim domenu, vse
> smazu, nainstaluji znovu, znovu vytvorim domenu, muze se stat, ze
> se mi to "podari" nakonfigurovat tak, ze pocitace, ktere se do domeny
> nikdy neprihlasili se prihlasi, ty ktere se hlasili nekdy dote stare
> jiz nikoliv a za zadnych okolnosti a takovych uskoku se objevuje
> celkem dost.

Mozna jde jen o neznalost. Kazda NT stanice ma tzv SID ( sec. identifier),
ktere
ji jednoznacne identifikuje. Toto mam i domeny ( resp. DC ). POkud se
SID zmeni, je nutne pocitac z domeny vyjmout a po te znovu pridat. z duvodu
bezpecnosti apod.
Ale tohle by se hodilo spis do jine konference, ne  ?

> funguje a DNS funguje dobre). Jina vec je jejich implementace DHCP.
> Windowsy se zeptaji na IP adresu, DHCP server na linuxu jim rekne:
> ano, pouzij 192.168.0.3 a windowsy reknou: ano, beru 192.168.0.5.

Presneji reknou : ano, beru 192.168.0.5 a reknou to broadcastem. Vsem
ostatnim DHCP
serverum.
A dotazovany DHCP server to jeste potvrdi, taky broadcastem aby to vedeli i
ostatni.
Cele to trva asi 500ms.
Duvodu je rada. ( zejmena konflikt/duplicita IP ).

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.
e-mail: solc na apexcomp.cz