Netscape + Linuxberg - roztekle fonty

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Červenec 21 09:24:22 CEST 1999

# Trochu jsem s tim experimentoval a zjistil jsem, ze tyto efekty lze
# zmensit, kdyz se pro nektere operace nepouziva akcelerator (tusim, ze to
# nejak nemelo rado treba XOR), procez jsem usoudil, ze je to smejd, ke
# kteremu nejspis vyrobce vtipne dodava pro wokna vhodne zkriplovany driver,
# aby se to nepoznalo.

  Tohle delala aj nejaka ATIna a kdyz sem to zkusil ve Wiru, tak tam bylo
jeste horsi, takze se firme nepovedlo dodat zkriplovany driver, tim
nechci hanit firmu ATI, ktera dela vyborne karty, ale chci tim rict,
ze to nemusi byt pravda to co je zde vyse psano, ale take muze.
  Cele to bylo vadnou kartou, takze to zkuste v jinem stroji, na jinem
OS a uvidite, potom to treba muzete reklamovat.

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne