Oracle 8i pro Linux

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Červenec 21 17:12:24 CEST 1999

# Dobry den,
#    dival jsem se, ze subjekt jiz existuje, ale
# prekvapilo me, ze jsou snad vyzadovany knihovny glibc 2.1
# Opravdu?

  neco takoveho jsem slysel a myslim ze je to tak, podle distributora
Oraclu v Brne rikali ze se nevyplati portovat 8i na linux pro 2.0, takze
to udelaji pro 2.1, vzdyt vite i jake mely "kecy" nez vysel patch pro
8.0.5 na glibc 2.1

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz