Oracle 8i pro Linux

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Červenec 21 17:14:42 CEST 1999

On Wed, 21 Jul 1999, Robert Vojta wrote:
> # Dobry den,
> #    dival jsem se, ze subjekt jiz existuje, ale
> # prekvapilo me, ze jsou snad vyzadovany knihovny glibc 2.1
> # Opravdu?
>
>   neco takoveho jsem slysel a myslim ze je to tak, podle distributora
> Oraclu v Brne rikali ze se nevyplati portovat 8i na linux pro 2.0, takze
> to udelaji pro 2.1, vzdyt vite i jake mely "kecy" nez vysel patch pro
> 8.0.5 na glibc 2.1

vsiml jsem si, ze minimalni pozadavky na HW jsou o dost vyse nez u Oracle
8 a ze je vyzadovano jadro 2.2. Mam z toho pocit neco mezi
pobaveenim, rozcarovanim a udivem.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_