dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:24:34 CEST 1999

Souhlasim s timto nazorem, sam prechazim s Widnows na Linux a je to casto
bolestne. Ale ze zkusenosti mohu rici, ze co si najdu sam, to jiz nezapomenu,
co mi nekdo rekne, tak to neni az tak trvale. Mel bych jenom jednu pripominku.
Operovat tim, ze na siti je spousta dokumentace je hezke, ale jen v pripade,
ze jste pripojeni pevnou linkou. Kdo si plati pripojeni z vlastni kapsy (budiz
i firemni) a velka cast poplatku jde misto do internetu Telecomu, tak jiz tak
nadsen vyhledavanim neni. Ale jiste je pravda, ze kazdy by mel zacit ctemin
dokumentace v distribuci Linuxu. Nektere odpovedi do konference mi pripadnou
zbytecne emocialni, ale vse zavisi na lidech. Kazdy dotaz, ktery jsem mel, mi
byl odpovezen slusne, proto si teto konference velmi cenim, i kdyz v posledni
dobe se objevuji casto podobne Flame Wars. Proto uz koncim a omlouvam se za
off-topic.
S pozdravem
Petr Kincl