dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:32:49 CEST 1999

# Operovat tim, ze na siti je spousta dokumentace je hezke, ale jen v pripade,
# ze jste pripojeni pevnou linkou. Kdo si plati pripojeni z vlastni kapsy (budiz
# i firemni) a velka cast poplatku jde misto do internetu Telecomu, tak jiz tak
# nadsen vyhledavanim neni. Ale jiste je pravda, ze kazdy by mel zacit ctemin
# dokumentace v distribuci Linuxu. Nektere odpovedi do konference mi pripadnou
# zbytecne emocialni, ale vse zavisi na lidech. Kazdy dotaz, ktery jsem mel, mi
# byl odpovezen slusne, proto si teto konference velmi cenim, i kdyz v posledni
# dobe se objevuji casto podobne Flame Wars. Proto uz koncim a omlouvam se za
# off-topic.

  Souhlasim s vama, ale pokud je nekdo pripojen komutovanou linku, nic mu nebrani
cist si soubory z vlastniho hdd /usr/doc a vnich vzpominane HOWTO, dale dokumentace
k jednotlivym programum.
  Pokud nekdo zacina, tak by si mel precist alespon nejakou tu knizku, treba
Pouzivame Linux nebo at si koupi dokumentacni projekt (LDP). Ja vim ze LDP
stoji pro vetsinu lidi moc penez, ale kdyz nic nevi tak v tom najdou spoustu
informaci. Jak rikam, lide jsou lini cist, nemaji (asi) penize na dokumentaci,
spise jinak, nechteji "vyhodit" 600,-Kc za knihu, atp. To je potom tezky, radsi
to nekde prochlastaj a profetujou, ...
  S tema dvouma poslednima vetama naprosto souhlasim, jsou neuveritelne emocialni,
ale to uz je mimo ramec konference. Dnesni uspechana doba se dostava uz aj do
konference...

  Robert Vojta

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz