dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

phamak na faxmodem.cz phamak na faxmodem.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:47:46 CEST 1999

> Nemyslim si. IMHO: to je prave to, co odlisuje 95% Unix like systemu od
> M$ Windowz. Proc by se mel kazdej snazit podobat Windows?? Kopie umi
> udelat skoro kazdy jen velci lide umi udelat original.
Ja nechci, aby se z toho staly NT... mne se Linux libi, takovej, jakej je.
Jen v nekterych smerech je jeste nedokonalej...

> Venovat se par dnu peknym scriptum a nema to chybu - stejne to budete
> muset delat rucne pres WWW :-) Myslim, ze casove to vyjde na stejno.
Asi mate pravdu...

> BTW: Nic nikomu nevnucuji - kazdy ma jiny nazor a pozadavky na
> administraci linuxu. Ja jsem  taky zacal napred s grafickymy
> pomuckami, ale dnes jedine radka...
No, mozna jsem zacatecnik, ale pouzivam pouze prikazovou radku...
Kompilace, configurace, programov. ale pro me neni v Linuxu problem...

Kdy vlastne prestanu byt zacatecnik podle vas lidi v konferenci?
Az udelam vlastni distribuci Linuxu???