dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Ivan Suchy ivs na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 22 11:13:58 CEST 1999

Dňa Št, 22 júl 1999 phamak na faxmodem.cz napísal:
> Ja nechci, aby se z toho staly NT... mne se Linux libi, takovej, jakej je.
> Jen v nekterych smerech je jeste nedokonalej...

Ak podla pritomnosti alebo nepritomnosti grafickeho rozhrania, pre
kazdu aplikaciu hodnotite dokonalost alebo nedokonalost OS tak mate skutocne
CHORE nazory. Este rozmyslam, akym sposobom pingujete nejaky pocitac.
Alebo si PREBOHA pamatate parametre prikazu ping, ktory vo windows nema graficke
rozhranie?

Ivan Suchy.