ircd-hybrid 5.3p7 nedava autorum nove zalozeneho kanalu Operatora

Solamyl stepan na firma.seznam.cz
Čtvrtek Červenec 22 12:56:26 CEST 1999

Radek_Sedmak na eurotel.cz wrote:

>      mozna trochu offtopic dotaze ale presto, netusite nekdo proc ? Pise pritom
> cosi ve smyslu
>
> *** Notice -- Due to a network split, you can not obtain channel operator status
> in a new channel at this time.

pri rozpadu site IRC serveru se deji podobne veci z duvodu bezpecnosti.
je to zrejme tim ze tvuj irc server stratil spojeni do sveta
a nebo spise pokud je lokalni, tak ma spatne nastavene spojeni do sveta.

v konfiguracnim souboru (ktery neni uplne simple) by melo byt
provazani s jinymi IRC servery odstaraneno.

tim by to mohlo byt.

> PS: Sit 100Mbit ???

to nehraje roli.

--
Stepan alias Solamylware
email: stepan na firma.seznam.cz  phone: 02-7919678