ircd-hybrid 5.3p7 nedava autorum nove zalozeneho kanalu Operatora

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Červenec 26 09:25:11 CEST 1999

> pri rozpadu site IRC serveru se deji podobne veci z duvodu bezpecnosti.
> je to zrejme tim ze tvuj irc server stratil spojeni do sveta
> a nebo spise pokud je lokalni, tak ma spatne nastavene spojeni do sveta.
>
> v konfiguracnim souboru (ktery neni uplne simple) by melo byt
> provazani s jinymi IRC servery odstaraneno.
>
> tim by to mohlo byt.

> to nehraje roli.

a ste vedla uplne vsetci.

toto zabezpecenie je napisane v include/config.h

/* NO_CHANOPS_WHEN_SPLIT
 * When this is defined, users will not be chanopped on empty channels
 * if there are no servers presently connected to this server
 * opers are not affected.
 */
#define NO_CHANOPS_WHEN_SPLIT

kedze nieste pripojeny k ziadnemu dalsiemu irc-serveru, tak daemon si
mysli, ze nastal SPLIT (t.j. rozpojenie medzi irc-serverami).
a kedze ma zadefinovane, ze nema opovat tak ani neopuje.

tato volba by mala byt aj na normalnych ircd nielen hybrid, vyhli by sme
sa tak hackovaniu kanalov pomocou splitov a opovania.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/