analyza SQUID logov

Milan Plsek linux na brno-city.cz
Čtvrtek Červenec 22 13:35:31 CEST 1999

On Thu, 22 Jul 1999, Jaroslav Brandis wrote:

> Zdravim ....
>
> potreboval by som kus skriptu, ktory by mi z logov Squidu vytiahol, kolko
> bytov stiahla kazda stanica pristupujuca ku proxy. Viem ze to je sucast
> nejakeho komplexneho scriptu na analyzu logov ale nema niekto uz vytvoreny
> takyto skript ? Rady typu: pozri skrip a uprav si ho neakceptujem.

Ja ted neco takoveho delam v perlu. Ale jelikoz jsem v perlu zacatecnik a
na tomhle se vicemene ucim, tak Vam ho poskytnu jedine v pripade vzdani
se veskerych pravnich naroku. A mimoto jeste neni dokoncen - nicmene
mate-li zajem, tak az to dokoncim s radosti Vam to poslu.
(piste mi prosim primo na mail plsek na brno-city.cz)
Ahoj Milan

P.S. jinak uprava (nebo spis pochopeni) toho puvodniho analyzatoru je pro
zacatecnika znacne obtizna - jak jsem zjistil z vlastni zkusenosti, ale
clovek se z toho alespon hodne nauci.