analyza SQUID logov

David Trcka trcka na poda.cz
Čtvrtek Červenec 22 14:35:26 CEST 1999

On Thu, 22 Jul 1999, Milan Plsek wrote:

> Ja ted neco takoveho delam v perlu. Ale jelikoz jsem v perlu zacatecnik a
> na tomhle se vicemene ucim, tak Vam ho poskytnu jedine v pripade vzdani
> se veskerych pravnich naroku. A mimoto jeste neni dokoncen - nicmene
> mate-li zajem, tak az to dokoncim s radosti Vam to poslu.
> (piste mi prosim primo na mail plsek na brno-city.cz)
> Ahoj Milan
>
> P.S. jinak uprava (nebo spis pochopeni) toho puvodniho analyzatoru je pro
> zacatecnika znacne obtizna - jak jsem zjistil z vlastni zkusenosti, ale
> clovek se z toho alespon hodne nauci.

Jak jsem zjistil z vlastni zkusenosti, tak uprava toho skriptu je dost
jednoducha (predpokladam, ze se bavime o calamaris.pl), nicmene pokud jde
jen o vypis kolik bajtu ktera stanice stahla, je to v perlu tak na 15
radku a 30 minut i s ladenim. Pokud mate zajem, tak tech 30 minut investuju
a ten skript vam udelam :)

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160