Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

Ondrej Sury shade na globe.cz
Pátek Červenec 23 00:11:37 CEST 1999

Vladimir Michl <Vladimir.Michl na seznam.cz> writes:

> BTW To je asi jako s PostgreSQL, mame verzi 6.5. ma chybky, ale uz hodne
> brzy bude 6.5.1. - staci pockat a chyby se vyladi....

    Na tohle jsem chtel reagovat uz drive, ale pak jsem na to
zapomel.

    Myslim si, ze by se vyvojari mohli naucit hodne od systemu
vydavani verzi jakou ma treba jadro Linuxu, nebo Debian.
Tj. fascinuji me potom podobne prohlaseni typu...  ty jo, ten a
ten vydal novou verzi 6.0, ale neinstaluj si to, protoze to s
nejvetsi pravdepodnosti bude rozbite, pockej jeste n doby, az
vyjdou dalsi patche.  V tomhle mi to pripomina marketingovou
strategii Microsoftu:  Vychrlime to ven, co nejrychleji,
neotestujeme to a pak budeme chrlit updaty.  Nechci vyvolat
zadnou flamewar, ale v tomhle mi Debian prijde o mnoho rozumnejsi
nez RH.  Kdyz si nainstaluju posledni oficialne vydanou verzi
distribuce, tak sice budu mit nektere baliky trosku starsi, ale
za to mam dost velkou jistotu, ze to bude vsechno fungovat tak
jak ma, a kdyz si budu chtit hrat se stabilitou systemu, tak
updatnu na unstable.  Asi jsem konzervativni, ale vety typu:
"Vysel novy RH 6.0 (nebo PGSQL 6.5), je uzasny, ale radeji pockam
na RH 6.1 (resp. PGQSL 6.5.1), na mne nepusobi prilis
duveryhodne.

--
Ondrej Sury <shade na globe.cz>