RH60-xterm a cestina nefunguje

wolf na wolf.umbr.cas.cz wolf na wolf.umbr.cas.cz
Pátek Červenec 23 14:32:14 CEST 1999

Dobry den,

vcera jsem nainstaloval RedHat 6.0 z CD, ktere prodava firma ProCA (tohle
neberte jako reklamu, jenom aby bylo jasno, kde jsem to sebral).

Vcera se zdalo vsechno OK, ale dnes jsem spustil Xka s Window Makerem a
nesel mi spustit xterm. Zjistil jsem, ze hlasi chybu "xterm: no available
ptys". Samozrejme v /dev jsou pty*. Mam kernel 2.2.5-15 z toho CD. Jedine,
co jsem zatim menil byl XF86Config a muj domaci adresar z RedHat 5.2.
Nevite, proc ten xterm nechodi???

Dalsi problem je s cestinou v konzoli. V RedHat 5.2 jsem pouzival font
lat2-08 (pouzivam mod 80x50) a hlaseni z fortune byly OK. Ted jsem zkousel
zapnout take lat2-08, ale cestina se nezobrazuje. Zkousel jsem i iso02-f08
a taky nic. Muzete mi nekdo poradit i s timhle??

Kdyz uz se pisu, tak se jeste zeptam, jestli nekdo nemate rozbehnuty
Panasonic Drive (PD mechanika) pod linuxem nebo jestli jste aspon nekde
neco o tom nevideli?

Dekuji mnohokrat za odpovedi.

Wolf.