RH60-xterm a cestina nefunguje

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Červenec 23 15:34:25 CEST 1999

Dne 23. 7. 1999 wolf na wolf.umbr.cas.cz napsal:

> Vcera se zdalo vsechno OK, ale dnes jsem spustil Xka s Window Makerem a
> nesel mi spustit xterm. Zjistil jsem, ze hlasi chybu "xterm: no available
> ptys". Samozrejme v /dev jsou pty*. Mam kernel 2.2.5-15 z toho CD. Jedine,
> co jsem zatim menil byl XF86Config a muj domaci adresar z RedHat 5.2.
> Nevite, proc ten xterm nechodi???

Nesouvisi to nahodou s tim, ze je zakompilovana podpora pro devpts a ten neni
namountovan? Zkuste, jestli nepomuze:

mount devpts -t devpts /dev/pts

(adresar /dev/pts budete asi muset vytvorit).

> Dalsi problem je s cestinou v konzoli. V RedHat 5.2 jsem pouzival font
> lat2-08 (pouzivam mod 80x50) a hlaseni z fortune byly OK. Ted jsem zkousel
> zapnout take lat2-08, ale cestina se nezobrazuje. Zkousel jsem i iso02-f08
> a taky nic. Muzete mi nekdo poradit i s timhle??

Ani po
echo -e '\033(K' >/dev/tty0
?

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison