netscape: fonty v nastrojove liste

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pátek Červenec 23 15:29:06 CEST 1999

Stefan Ondrejicka wrote:

> On Fri, 23 Jul 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:
>
> Ahoj,

> Vyskusaj :
>
> /usr/local/netscape/netscape -xrm
> ".netscape.Navigator.form.menuBar.*.fontList: variable"
>
> miesto variable si dosad lubovolny font. Alebo to nastav ~/.Xdefaults.
> Na taketo veci je vynikajuci program editres (je standartnou sucastou
> X-iek). Tam si naklikas co potrebujes vediet a krasne nastavis ked
> potrebujes aj za behu programu.

nejak se nedari, editres nereaguje (rozbali menu, ale neda se vybrat
zadna polozka, i kdyz nektere jsou "enabled".
v XDefaults to taky nejak nefunguje

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...