netscape: fonty v nastrojove liste

Stefan Ondrejicka ondrej na idata.sk
Pátek Červenec 23 16:36:07 CEST 1999

On Fri, 23 Jul 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:

Zdar ,

> nejak se nedari, editres nereaguje (rozbali menu, ale neda se vybrat
> zadna polozka, i kdyz nektere jsou "enabled".
> v XDefaults to taky nejak nefunguje

Tu je male HowTo:

Prve co potrebujes, je natiatnut strom widgetov do editres-u ( je na to
jednoduchy protokol, a vsetky Xt a Motif aplikacie by ho mali podporovat).
V menu "Commands" vyberies "Get Tree" a potom musis kliknut na okno,
ktorehu strukturu chces vidiet. Potom sa ti zobrazi strom widgetov, ktore
si mozes zaklikavat. Ked si zakliknes niektory widget v menu "Commands"
vyber "Show resource box" , potom sa ti zobrazi okno s atributmi vybraneho
widgetu. Zakliknes si atribut, ktory chces zmenit dolu v
"Enter Resource Value:" zadas hodnotu atributu (ak chces menit font, tak
meno fontu), kliknes na tlacitko Apply a hodnota bude poslana a nastavena.

Napisal som to ako mantak, ale snad to je pochopitelne.

Maj sa,
Stevo.

P.S. Skusal si spusti netscape s typ parametrom
-xrm ".netscape.Navigator.form.menuBar.*.fontList: variable" , to by malo
fungovat , teda aspon mne to tu s navigatorom 4.51 funguje.

---
Stefan Ondrejicka <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11, 917 08 Trnava, Slovakia
http://www.idata.sk/~ondrej/