netscape: fonty v nastrojove liste

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pátek Červenec 23 17:08:21 CEST 1999

On Fri, 23 Jul 1999, Stefan Ondrejicka wrote:

Ahoj,

W>Tu je male HowTo:
W>
W>Prve co potrebujes, je natiatnut strom widgetov do editres-u ( je na to
W>jednoduchy protokol, a vsetky Xt a Motif aplikacie by ho mali podporovat).
W>V menu "Commands" vyberies "Get Tree" a potom musis kliknut na okno,
W>ktorehu strukturu chces vidiet. Potom sa ti zobrazi strom widgetov, ktore
W>si mozes zaklikavat. Ked si zakliknes niektory widget v menu "Commands"
W>vyber "Show resource box" , potom sa ti zobrazi okno s atributmi vybraneho
W>widgetu. Zakliknes si atribut, ktory chces zmenit dolu v
> [...]

Je to sice krasne a funguje to aj mne, ale neriesi to problem, s
ktorym som sa stretol ja. Trosku sa podoba a ked sa to tu uz prebera, rad
by som sa aj ja nieco dozvedel. Neviem ako netskejpa prinutit, aby pouzival
fonty *-iso8859-2 v formularoch. Ked to zmenim v resource editore, po
niekolkych "apply" sa to na aktualnom formulari prejavi. Ked spustam

bash# netscape -xrm '.netscape.Navigator.*.fontList: "-adobe-times-medium-r-normal-*-*-120-*-*-p-*-iso8859-2"'

neprejavi sa to v input boxoch vobec, aj ked cely zvysok netskejpu ide
krasne s 8859-2 fontom, ktory som zadal. Vo view/encoding mam 8859-2,
v edit/preferencies/appearance/fonts mam font times, ktory urcite ma 8859-2
variant, nastavene "use my fonts, overriding..". Odkial to berie stale
tie 8859-1 fonty?

skusal som aj dat *localeCharset*sk_SK.iso8859: iso-8859-2 a nic - akurat ze
mi pri jednom spusteni odisla klavesnica a pri druhom to uz bezalo.

urobil som dalsi zufaly krok: v binarke navigatora som pomenil vsetky
vyskyty iso8859-1 na 2. Nerozbehlo ani za svet.

Este pre uplnost:
html stranka mala <META HTTP-EQUIV="Content-Type"
CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">, bol tam jeden form s klasickymi
INPUT TYPE="text", Netscape Communicator 4.07.

dufam ze niekto vie, co som prehliadol.

S pozdravom,
		Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk