Zajimava upoutavka na tricko.

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Červenec 23 21:53:31 CEST 1999

   From: Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz>
   Date: Fri, 23 Jul 1999 18:05:30 +0200 (CEST)

Přeji též pěkný den či spíše již večer,

   > Why use Windows since is a door?
   > http://www.linux.cz

na uvedené URL (ne www.linux.cz, to druhé :-) jsem se sice nedíval (je to
vzdálené celé dva hopy od mého počítače :-), ale předpokládám, že tam bylo
uvedeno "Why use Windows since there is a door?".

   > Mam to chapat jako, ze na "http://www.linux.cz"
   > je nejaka "utocna sila" _proti_ Windows?

No, pokud neumíš anglicky, pokusím se onu větu přeložit: "Proč používat okna,
když zde jsou dveře?". Aneb pouhá slušnost nevcházet oknem, ale dveřmi.

   > No dobra, ale prijde mi to jako ne prave nejlepsi
   > propagace Linuxu (kouknu a vidim: dalsi fanatik s tucnakem)

Nepřijde mi to jako propagace Linuxu, ale jako demonstrace
sounáležitosti. Proč nosíme oblečení? Abychom se odlišili od opic!

   > Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic

A tohle má být jako dobrá propagace Pythonu nebo co? ;-) A co třeba rebol?
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz