Zajimava upoutavka na tricko.

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Neděle Červenec 25 22:23:12 CEST 1999

On 23 Jul 1999, Pavel Janik ml. wrote:

>    > Mam to chapat jako, ze na "http://www.linux.cz"
>    > je nejaka "utocna sila" _proti_ Windows?
>
> No, pokud neumíš anglicky, pokusím se onu větu přeložit: "Proč používat okna,
> když zde jsou dveře?". Aneb pouhá slušnost nevcházet oknem, ale dveřmi.

Ano, a slovo "okno" je naprosto nahodne a nema nic co docineni
s nejkym produktem "nejake" velke americke firmy a nema to zadny
podtext. Ja vim ;-)

>    > No dobra, ale prijde mi to jako ne prave nejlepsi
>    > propagace Linuxu (kouknu a vidim: dalsi fanatik s tucnakem)
>
> Nepřijde mi to jako propagace Linuxu, ale jako demonstrace
> sounáležitosti. Proč nosíme oblečení? Abychom se odlišili od opic!

Aha, jsem rad, ze mi nekdo konecne vysvetlil k cemu nechci sounalezet.
Docela chapu ty, kterym je tento napis urcen, ze si mysli co si mysli
(mam rozvadet co? - asi jsem to uz napsal :)

>    > Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic
>
> A tohle má být jako dobrá propagace Pythonu nebo co? ;-) A co třeba rebol?

Vydis tam takove slovo? To je je jen vyjadreni meho nazoru
na nejaky jazyk, ktery me obcas pekne irituje, hlavne kdyz v nem
neco delam. Je to spis propagace cohokoliv jineho (no dobra
jeste jsem k te vete chtel pridat Basic, ale v tom nepotrenuji
pracovat a tak me tak nestve :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic