pppd a kppp

Ivo F. Cilich ivo.cilich na pvtnet.cz
Sobota Červenec 24 08:30:42 CEST 1999

> uz sa s tym trapim niekolko dni a stale to nejde - kppp.
> ked som root, tak sa na internet v pohode pripojim, ale ako obycajny
> uzivatel to nejde. vzdy to ostane visiet na Prihlasovani sa do siete.
> Suid bit mam nastaveny na kppp a aj na pppd.

Tak tohle resim jiz delsi dobu s pomoci (i zde pritomneho :-) odbornika.
Krome SUID jsem dle jeho rady nastavil i SGIT bit a furt nic. Zatim posledni
rada, kterou jsem dostal byla pouzit u pppd volbu nomagic, ale nemam ted moc
casu a tudiz jsem jeste neprisel na to, jak tu volbu pppd vnutit pres kppp,
takze ani jeste nevim zda to vubec pomuze :-(
Kdyztak mi dejte prosim vedet vysledek.

           Preji hezky den
                                  Ivos C.