pppd a kppp

Marek Palansky marcus na fira.sk
Sobota Červenec 24 14:33:47 CEST 1999

"Ivo F. Cilich" wrote:
> Tak tohle resim jiz delsi dobu s pomoci (i zde pritomneho :-) odbornika.
> Krome SUID jsem dle jeho rady nastavil i SGIT bit a furt nic. Zatim posledni
> rada, kterou jsem dostal byla pouzit u pppd volbu nomagic, ale nemam ted moc
> casu a tudiz jsem jeste neprisel na to, jak tu volbu pppd vnutit pres kppp,
> takze ani jeste nevim zda to vubec pomuze :-(
> Kdyztak mi dejte prosim vedet vysledek.
>
>            Preji hezky den
>                                   Ivos C.

kppp mi teraz uz kupodivu ide - teraz ale neviem presne co som urobil.
....hmmm, pouzil som cua1 namiesto ttyS1 - ale zeby to bol ten rozdiel?
skuste to - to by ma zaujimalo ci je problem v tomto.

inac, ten nomagic by sa dal vnutit v kppp jednoducho - v kppp sa daju
pridat argumenty pre pppd.

  Marek Palansky <marcus na fira.sk>
  ICQ number: 17920340
  PGP Key: www.slovakia.net/fira/marcus.asc
  PGP Fingerprint: 7A2A 01DE 8CD7 6990 35C2  C9D5 28CC 22DF CFC7 60C6

     Neberte zivot prilis vazne. Aj tak z neho nevyviaznete zivy ;-)