Zaciatocnik s IP masq - HELP please...

Martin Borbely nezus na pobox.sk
Sobota Červenec 24 17:13:39 CEST 1999

Zdravim vas,
poradi mi prosim, niekto kto uz skusal IP masquerade? Bol by som velice
vdacny. Som uz v koncoch. Pouzivam RH 5.2 a ostatny v sieti su Win98.
Internet funguje z Windowsu cez Linux (ipfwadm) ale iba s IP adresami, s
nazvami stranok to nie a nie. Myslym, ze bude asi treba spravne nastavit
konfig. Win98 ale neviem ako. Zatial je tam gateway - IP Linuxu, DNS
hostitel - meno pocitaca, bez domeny a tri IP adresy na DNS servre na Inete
(195.146.128.61 -195.146.128.60 - 195.168.1.4)
Ked bol nakonfigurovany len na svoju IP adresu a nic viac, tak isiel aspon
telnet, teraz stale zamrzne. Robil som to podla HOWTO, ale dopracoval som to
len potialto.
Dakujem vopred.
Martin