KDE kpanel dock

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Červenec 24 17:35:02 CEST 1999

Ahojte,

asi to sem uplne nepatri, ale do KDE koncin som zabrusil
len nahodou a teda prislusne resources nesledujem.

Da sa nejako povedat kpanel-u velkost, na ktoru
resizuje dokovane aplikacie? Momentalne to vyzera,
ze natvrdo pouzije 24x24 pixlov, hoci tam ma na
vysku este aspon dalsich 8 pixlov a na sirku
by mu to nemalo vadit.

Chcem tam strcit aplikaciu pre indikaciu (a na
kliknutie vyber) aktualnej klavesnice a do 24x24
pixlov sa ako-tak vojde "sk", ale "sk_y" uz
ani nahodou.

Na sieti som nasiel akurat nejaky pokec
Matthiasa Ettricha, ze sa to mozno zmeni...

Zdravi
--
				Stano