netscape: fonty v nastrojove liste - napul VYRESNO

hynek na med-tecka-cz.exe hynek na med-tecka-cz.exe
Pondělí Červenec 26 01:12:04 CEST 1999

On 25 Jul 1999, Corp. yA Zdenek Pizl wrote:

> Martin Kavalec wrote:
> >

> takze se mi povedlo nastavit rozumny font (zvolil jsem
> -adobe-helvetica-medium-r-normal--12-120-75-75-p-67-iso8859-2) do
> browseru. Co se mi nedari je vnutit tento font do toolbaru
> (.netscape-communicator.MailThread.form.mainForm.toolBox.bannerFrame.banner.folderDropdown.?.fontList).
> Jestli to nebude tim, ze pri specifikaci volby -xrm to zasahne jen
> bezici widgety ... ??

Zrejme spatny resource. :-)

Doporucuju zkusit to s tim editresem, a bohate pouzivat hvezdicky.

Ale mimochodem, pokud mate nastavene ceske locale (viz Czech-HOWTO), chodi
to s cestinou dobre a neni treba se patlat s resources...

> Otazka : existuje nejaky globalni soubor, kam lze zapsat nektera
> nastaveni ?? Neco jako .Xdefaults ?

Per aplikace:
/usr/X11R6/lib/X11/app-defaults/JmenoAplikace (tedy Netscape)

Globalne:
/usr/X11R6/lib/X11/xinit/.Xresources (viz /etc/X11/xinit/xinitrc)

> Mimochodem pouziti $HOME/.Xdefaults nejako nefunguje (asi to nastavuju
> blbe)

Jestli on si to po spusteni nezmeni..

Hynek