netscape: fonty v nastrojove liste - napul VYRESNO

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Červenec 26 10:17:25 CEST 1999

hynek na med-tecka-cz.exe wrote:

> Zrejme spatny resource. :-)
> Doporucuju zkusit to s tim editresem, a bohate pouzivat hvezdicky.

no prave, ze jsem to delal pres "editres", tam to pekne fungovalo, jenze
po pridani nekolika radku(ulozenych z editresu do souboru), kterymi si
chci upravit resources do ~/.Xdefaults, to zacne delat psi kusy - zmeni
to font v toolbaru (to je to co chci), ale taky to zmeni font v menu -
na uplne jiny nez jsem kdy kde specifikoval (a hlavne jsem nikde nerekl,
ze chci menit font v menu !)

> Ale mimochodem, pokud mate nastavene ceske locale (viz Czech-HOWTO), chodi
> to s cestinou dobre a neni treba se patlat s resources...

nejde o cestinu - v puvodnim prispevku jsem chtel (po tom, co jsem si
zmenil start X-winu na rozliseni 100dpi) lehce poupravit fonty, protoze
byly strasne velky (neco se da samozrejme upravit v preferencich, ale
zbytek predevsim toolbar a comboboxy jde jen pres resource)

> Jestli on si to po spusteni nezmeni..

nema odkud, jedine kde se neco nastavuje je ~/.Xdefaults

a jeste, co jsem chtel menit :

.netscape-communicator.Navigator.form.mainForm.toolBox.toolBarFrame.toolBarForm.toolBar.?.fontList:
-adobe-helvetica-medium-r-normal--12-120-75-75-p-67-iso8859-2

.netscape-communicator.MailThread.form.mainForm.toolBox.bannerFrame.banner.folderDropdown.?.fontList:-adobe-helvetica-medium-r-normal--12-120-75-75-p-67-iso8859-2

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...