dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Martin Povolny xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Červenec 26 09:15:14 CEST 1999

On 22 Jul 1999 10:52:23 +0200, phamak na faxmodem.cz <phamak na faxmodem.cz> wrote:
>Opravdu? Ani programator ovladajici spoustu progr. jazyku?

Ovladat spoustu programovacich jazyku, to mi pripada jako neco, s cim
se nema smysl dvakrat chlubit.
Krome toho sprava linuxu mi pripada na hony vzdalena od programovani.
U imperativnich jazyku jde prece jen o to naucit se myslet v algoritmech.
Syntax kazdeho dalsiho imperativniho jazyka se da naucit za dve odpoledne.
Pokud mate na mysli i jazyky funkcionalni pripadne logicke, zase jste se
musel naucit myslet jinym zpusobem.
Porad ale nechapu, proc argumentujete znalosti spoustou progr. jazyku.
Kdyz jsem byl na gymplu, tak jsem si myslel, ze jsem sikovnej, kdyz umim
c++, pascal, vb, asm...
			...uz jsem z toho vystrizlivel

    	Martin Povolny