dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Dzon dzon na writeme.com
Pondělí Červenec 26 11:00:01 CEST 1999

Martin Povolny wrote:

> Porad ale nechapu, proc argumentujete znalosti spoustou progr. jazyku.
> Kdyz jsem byl na gymplu, tak jsem si myslel, ze jsem sikovnej, kdyz umim
> c++, pascal, vb, asm...

Obavam se ze to bylo puvodne mysleno jinak:
'Opravdu nemusim byt ani programator ovladajici spoustu programovacich
jazyku na to abych mohl spravovat Linux?'

Jen pro upresneni... [tedy aspon tak jsem to pochopil ja a takto mi
ten dotaz pripada 'logictejsi']

--

				  -Dzon
                             dzon na writeme.com