problemy po nainstalovani

Seifert Petr 34320 SeifertP na dp-praha.cz
Pondělí Červenec 26 14:41:08 CEST 1999

Zakladem je si uvedomit, ze v UNIXy zachazeji uplne jinak s disky.
Pro to aby byla videt napr. CD mechanika je treba ji tzv. primountovat.
To se provede napr. mount /dev/cdrom /home/cdrom.
Kde /dev/cdrom je cesta a nazev ovladace (napr. u prvni partition 2.
disku je to /dev/hdb1) a /home/cdrom je cesta k adresari kam se ma CD
pripojit (muze byt libovolny, ale predem udelany). Z toho plyne, ze
potom se CD bude ukazovat jako podadresar / a ne D:, E: atp. Pred
shutdownem je dobre tento adresar odmountovat prikazem unmount.

P.S.