Jak startovat modul

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Úterý Červenec 27 07:11:28 CEST 1999

Robert Vojta wrote:

> # jak co nejjednoduseji nastartovat modul - dejme tomu treba pro TV kartu.
> # Mam 4-5 modulu ktere je treba natahnout po startu a nezalezi vcelku kdy.
>
>   /etc/conf.modules

jak? (natahnout modul po startu pomoci conf.modules)

> # Lze to nejak napsat do conf.modules aby se natahly nebo je nutne na to
> # natazeni napsat skript a dat ho do rc.d/init.d  ??
>
>   /etc/rc.d/rc.local, nakonec muzete pridat par insmodu a je to
>
>   no, nebo si klidne muzete napsat startovaci rc skripty a umistit
> je to /etc/rc.d/init.d, ale to je docela zbytecne

neni nekde v /etc/rc.sysinit odkaz typu

if [ -f rc.modules ]
	. rc.modules
fi

ja to mam znacne prekopane, takze to tam nemam, ale mozna to tam je.
rozdil je ale asi jeno v tom, ze rc.modules se spousti primo tak (pokud
se spousti), ale rc.local az prez prislusny link v adresari s linky pro
prislusny runlevel.

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?