ISDN AVM B1 (PCI)

Lukas Macura Lukas.Macura na opf.slu.cz
Úterý Červenec 27 08:14:06 CEST 1999

Dobry den,

> mate nekdo, prosim, zkusenosti s $SUBJ? V baliku isdn4linux
> (v rpm) je napsano, ze se nedari zkompilovat avmcapictrl.

Ano, mam. A docela dobre. I kdyz po pravde receno, pocitace byly 486 a
stejnou sluzbu jako B1 za 30000,- (nevim kolik stoji ted) udelaly dve B1
za 6000,- (opet nejsem v obraze, co se tyce ceny)

Kompilace isdn4linux byla vzdy magie (alespon pokud ja vim z drivejsich
dob)

> Ten se mi sice zkompilovat podarilo (ne na RH), nicmene
> nedari se nastavit interrupt a port. Lze vsak nahrat firmware.
> Rad bych se tez zeptal, zda nekdo nevite, kdo odpovida na AT
> prikazy - jestli je to driver v kernelu nebo sama karta.
> (jde o hlasky jako OK, BUSY apod.). Totiz - kdyz pouziji
> device ttyI*, tak na nektere prikazy karta (?) reaguje
> hlaskou OK, ale na vytaceni BUSY.

Pokud ja vim, tak ttyIx jsou emulacni zarizeni. Pri pristupu na toto
zarizeni kernel simuluje standardni Hayes-compatible modem. To proto, aby
se pres ISDN daly prohnat stare veci, ktere takove veci potrebuji. Presny
popis emulovanych prikazu je nekde v
/usr/src/linux/Documentation/isdn/README.

Myslim, ze jsem resil podobny problem. Ale uz si nemuzu vzpomenout, cim
to bylo .. (to jsem pomohl, co ? :) )

Pokuste se vyeliminovat vsechny HW problemy i co se tyce propojeni s
ustrednou. Napr. ustredna, se kterou jsem si hral ja, mi porad odpojovala
moji pripojku kvuli chybam. (kazde vytazeni a znovupripojeni kabliku se
projevi jako chyba na fyzicke vrstve) a pak to na 90% hazelo hlasku BUSY.

No uz jsem se rozepsal dost, necham prostor dalsim. Prece jen uz jsem s
ISDN na linuxu dost dlouho nedelal...

S pozdravem

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** Network administrator         ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo     ***